Remmers Safes gebruikt al bijna 10 jaar Bol Managed Service

Veel klanten werken al jaren met Bol Managed Service. Daarom gingen we in gesprek met Robert Huisman, manager bij Remmers Safes, die al bijna 10 jaar ervaring heeft met deze oplossing van Bol ICT.

Robert, je bent werkzaam bij Remmers Safes. Kun je wat meer over Remmers Safes vertellen?
We zijn in 1897 begonnen en hebben al meer dan 100 jaar aan historie. We zijn gespecialiseerd in fysiek en elektronisch beveiligen. Denk daarbij aan kluizen, tijdsloten en inbraaksystemen. Door onze rijke historie hebben we inmiddels een groot klantenportfolio met veel verschillende klanten.

We merkten dat we meer klanten in het hele land kregen en daarbij liepen we tegen geografische beperkingen aan omdat we in Groningen gevestigd waren. Daarom hebben we in 2008 een bedrijf in Eindhoven overgenomen (inmiddels verhuisd naar Best) en in 2015 eentje in Culemborg. Hierdoor kunnen we het complete pakket aanbieden met landelijke dekking.

Kun je meer vertellen over de keuze voor Bol Managed Service?
Omdat we onze organisatie uitbreidden op verschillende locaties moesten we slimmer omgaan met onze ICT. We moesten de verschillende vestigingen integraal met elkaar laten werken en het proces efficiënter inrichten. We hebben destijds, dus al bijna 10 jaar geleden, meerdere partijen uitgenodigd en Bol ICT maakte meteen een goeie indruk.

Bol Managed Service was een logische keuze, goede preventieve dienstverlening voor een vaste prijs per maand. Bol ICT is een laagdrempelige organisatie die meteen al goed was in de opvolging. Ze namen ons vanaf het begin serieus en dachten mee met de problematiek waar wij destijds mee kampten.

Wat is sindsdien je ervaring met Bol ICT?
Sindsdien werken wij heel prettig samen met Bol ICT en maken we op een prettige manier gebruik van Bol Managed Service. Dit houdt in dat ze actief onze servers monitoren en ook preventief onderhoud uitvoeren. Eens per half jaar komt ons contactpersoon hier op kantoor voor dit onderhoud. Hij kent onze organisatie goed en pakt direct de punten aan die voor ons belangrijk zijn.

Bol ICT snapt ook onze dienstverlening en adviseert ons hoe we efficiënter kunnen werken. Een voorbeeld hiervan is toen we met onze hele organisatie overgingen naar VoIP, op advies van Bol ICT. Normaal als we nieuwe systemen/methoden implementeren kun je daar wel wat problemen bij ondervinden. Maar hierbij hebben we dat totaal niet ervaren. Het werkte vanaf het eerste moment. Ook collega’s zijn erg enthousiast over de gebruiksvriendelijkheid van dit systeem.

Wat kun je nog meer delen over je ervaring met Bol Managed Service?
Naast het preventieve onderhoud kunnen wij Bol ICT bellen wanneer we tegen een ICT-gerelateerd probleem aanlopen. We merken dat we geen nummer zijn en er is meteen iemand die ons te woord kan staan. Dat werkt gewoon heel goed. Zo hadden we laatst een stroomstoring waardoor we niet aan de slag konden. Om 8:00 belde we naar Bol ICT en om 8:30 stond hier iemand op de stoep om ons te helpen. De telefoon werd omgeleid zodat we direct weer bereikbaar waren en binnen no-time waren we weer operationeel.

Bol ICT begrijpt hoe onze organisatie werkt en hun snelheid van handelen is heel prettig!

Waarom Bol ICT?

  • Heldere taal en dienstverlening
  • Inventieve oplossingen
  • Betrokken bij uw organisatie
  • We voelen ons verantwoordelijk
Direct contact