Vandaag lopen we een dag mee met onze collega Tim. Tim werkt inmiddels twee jaar bij Bol ICT en is 2e/3e lijn ICT servicemedewerker.

“Hoe mijn dag eruitziet? De wekker gaat, het is 7 uur en ik sta op om mij voor te bereiden om naar het werk te gaan. Ik eet lekker simpel een broodje hagelslag en stap om 10 voor 8 op de fiets. Ik ben meestal de eerste die op kantoor is.

Er is vanochtend een storing op een server, daar moet gelijk actie op worden ondernomen. We hebben het gelukkig snel opgelost zoals meestal. Dit is erg fijn omdat ik het belangrijk vind om de klanten goed en snel te kunnen helpen. Je weet nooit wat de dag brengt dat maakt iedere dag anders bij ons.

Het is tijd voor de lunch! Vrijdag is snackdag, altijd lekker. Tijdens de lunch zitten we met alle collega’s gezellig in onze bourgondische tuinkamer of buiten op de binnenplaats als de temperaturen aangenaam zijn. Als ik daar niet te vinden ben, dan is het bij de tafeltennistafel. Waar iedereen altijd graag wil winnen.

De vergadering met de collega’s van de technische dienst staat vervolgens op de agenda. Dit is een vergadering van ongeveer een uur waarin we bespreken hoe het de afgelopen week is gegaan, hoe het nu gaat en evalueren we over verbeterpunten. Zo houden we elkaar scherp.

Een klant belt met een complex probleem die we nog niet eerder hebben gezien. Samen met collega’s weten we het toch te fixen, klant blij en dus wij blij. Dat geeft altijd een voldaan gevoel als het toch gelukt is!

Om kwart voor 5 is het tijd voor de vrijdagmiddagborrel. We drinken dan samen een biertje op weer een geslaagde week!”

Waarom Bol ICT?

  • Heldere taal en dienstverlening
  • Inventieve oplossingen
  • Betrokken bij uw organisatie
  • We voelen ons verantwoordelijk
Direct contact