Telefoon koppelen met uw CRM

Vandaag de dag is het van het grootste belang om snel en adequaat te reageren op de wensen van je klanten. Persoonlijke aandacht, snelle afhandeling van vragen en afspraken nakomen worden door klanten hoog gewaardeerd. Omdat de wensen van klanten steeds specifieker worden en de klantrelaties belangrijker, is het van belang om alles goed te administreren.

Telefonie koppelen met CRM

Het gebruik van een goed CRM-systeem, zoals Outlook, Salesforce of Zendesk, is hierbij onmisbaar. Wat veel mensen nog niet weten, is dat het relatief eenvoudig is om telefonie te koppelen aan deze systemen.

Bellen met één klik

Het grote voordeel van de integratie tussen een CRM-systeem en telefonie is dat de koppeling het administratieve werk sterk vermindert en het gebruiksgemak verhoogt. De koppeling zorgt ervoor dat je vanuit je computerscherm automatisch kunt bellen, eenvoudigweg door op het telefoonnummer van de klant te klikken. Fouten tijdens de nummerinvoer behoren hiermee tot het verleden.

Efficiënt persoonlijk contact

Zodra een klant bekend is in het CRM-systeem, verschijnt er een pop-up in beeld waarin exact staat door welke klant je wordt gebeld. Een handige tool wanneer persoonlijk contact binnen jouw bedrijf belangrijk is.

Bovendien gaat de koppeling in veel gevallen zelfs zover, dat met een klik op de pop-up automatisch de juiste klantenkaart wordt geopend in het CRM-systeem. Hierdoor kunnen de medewerkers aanzienlijk efficiënter en klantgerichter werken.

Het koppelen van telefonie is mogelijk met bijna alle CRM-systemen. Meer weten? We beantwoorden graag al je vragen!

Waarom Bol ICT?

  • Heldere taal en dienstverlening
  • Inventieve oplossingen
  • Betrokken bij uw organisatie
  • We voelen ons verantwoordelijk
Direct contact