De mensen van Bol ICT zijn niet voor één gat te vangen. Wij vinden het altijd belangrijk dat ICT voor u werkt tegen een acceptabele investering, dat dit de meest efficiënte oplossing voor u is en dat u begrijp wat we voor u uitvoeren en welke impact dat heeft. Onze rol begint dus bij goed advies, maar houdt niet op bij de implementatie ervan.
We blijven betrokken en zorgen dat uw processen blijven lopen. We voelen ons verantwoordelijk voor uw continuïteit. Daarom werken we alleen met bewezen oplossingen die passen bij uw organisatie.
"Er zijn een aantal klanten waarvoor ik de vaste contactpersoon ben voor hun supportvragen. Daarnaast pak ik via ons systeem tickets op voor de iets complexere supportvagen en zorg ik voor de back-up controle van onze klanten. Het leuke binnen ICT vind ik dat je nooit bent uitgeleerd. Mijn doel is altijd om onze klanten naar tevredenheid te helpen met het oplossen van hun problemen."
"Op kantoor ben ik met name bezig met het verder ontwikkelen van onze ICT-producten. Ik onderzoek welke nieuwe oplossingen er zijn en/of wij deze kunnen inzetten voor onze klanten. Regelmatig ga ik er op uit naar onze klanten om daar systeembeheer op locatie te doen. Daar kijk ik bij de werknemers welke software goed werkt en controleer ik of er problemen zijn. Ik voer daar werkzaamheden uit die niet of afstand mogelijk zijn. Het mooie aan mijn functie vind ik dat ik mijzelf kan blijven ontwikkelen en dat geen dag hetzelfde is. De uitdaging zit hem voor mij in het zoeken naar de best passende oplossing."
"Wanneer ik op kantoor ben, ben ik voornamelijk bezig met het oplossen van ICT-vragen van onze klanten. Daarnaast beheer en installeer ik onze VoIP-oplossingen, waardoor ik ook regelmatig op locatie bij onze klanten ben te vinden om hardware te installeren of systeembeheer uit te voeren. Het leukste aan mijn werk vind ik dan ook het sociale gedeelte. Het constant in contact zijn met onze klanten en collega’s."
"Mijn taak binnen Bol ICT is onder andere het beheren van netwerken van klanten, ons eigen datacenter en het interne netwerk. Daarnaast komen de complexere ICT-vraagstukken vaak bij mij terecht. Dit is ook gelijk wat ik het leukste vind om te doen bij Bol ICT, de complexe ICT vraagstukken oplossen voor onze klanten."
"Vanuit kantoor adviseer ik onze klanten over ICT oplossingen en werk ik samen met mijn collega’s deze oplossingen uit tot offertes. Het contact met onze klanten en het samen met mijn collega’s onze klanten voorzien van goed werkbare oplossingen is wat mijn functie enorm boeiend maakt. Mijn doel is om elke dag weer het beste passend advies aan onze relaties te geven, of het nu gaat om één PC of een complexe nieuwe ICT omgeving. Hoge klanttevredenheid en een prettige samenwerking met de klant is waar ik naar streef. Als dat lukt, dan ga ik aan het eind van de dag met een goed gevoel richting Zuidlaren, waar ik al jaren met veel plezier woon samen met mijn vrouw en 2 kinderen."
"Mijn werkdag bestaat voornamelijk uit vanaf ons kantoor klanten adviseren over hard- en/of software en het inkopen daarvan. Wat ik leuk vind aan mijn functie is het contact dat ik met klanten en leveranciers heb. Er zit namelijk veel afwisseling tussen de mensen die ik spreek. Dat ik tegelijkertijd in een team mag werken waar iedereen zich volledig inzet maakt dat ik met plezier mijn dagen bij Bol ICT start."
"Dagelijks geef ik leiding aan het team van Bol ICT. Daarbij neem ik een adviserende en coachende positie in voor de medewerkers. Het team moet goed kunnen werken, dus ik zorg ervoor dat het team over alle faciliteiten beschikt zodat zij optimaal hun werk kunnen doen. Er is ook een kleine rol als accountmanager voor mij weggelegd waarbij ik klanten adviseer over mogelijke oplossingen voor hun probleem. Door deze wisseling zit er veel dynamiek in mijn werk. Als alles dan ook nog eens goed en soepel verloopt ben ik helemaal tevreden!"
"Ik haal mijn energie uit mensen die samen met mij aan een betere en slimmere organisatie werken. Die helpen en meedenken om onze klanten beter te ontzorgen. Waar we nieuwe technieken onderzoeken en implementeren om deze klanten concurrerender te maken en hun problemen op te lossen. Samen zijn we slimmer en komen we verder. En dat gevoel geeft mij energie!"
Bedankt voor je bericht. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
We nemen je sollicitatie zo spoedig mogelijk in behandeling. Je ontvangt een bevestiging van je sollicitatie per e-mail.
De inschrijving is succesvol verstuurd. U heeft een activatiemail ontvangen, waarin u de inschrijving definitief kunt maken.
We hebben uw aanvraag ontvangen. U ontvangt binnenkort van ons een reactie.
We hebben uw aanvraag ontvangen. U ontvangt binnenkort van ons een reactie.